Mermaid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Mermaid

Duik mee onder de wateroppervlakte en ontdek het magisch onderwaterleven met een lange staart


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe plaatjes voor de gebieden

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe plaatjes voor de gebieden Empty Nieuwe plaatjes voor de gebieden wo jun 29, 2011 7:41 am

Tamara

Tamara

Ik denk dat nieuwe plaatjes voor de gebieden beter zou zijn. Wink

Nu zijn de plaatjes nogal groot en onscherp, sommige vind ik er ook een beetje opgerekt uitzien. Dus misschien zien nieuwe plaatjes een goed idee?

Ikzelf zou best wel wat plaatjes willen zoeken en daar een randje omheen doen, maar misschien is het leuk om er een klein wedstrijdje van te maken? Dat je bijvoorbeeld een speciale rang verdient onder de naam van je account?
Je kunt dan niets met die rang, maar het is wel grappig om zoiets te hebben, lijkt mij. Dus.. Wat vinden jullie? =D

~Tamara

2Nieuwe plaatjes voor de gebieden Empty Re: Nieuwe plaatjes voor de gebieden wo jun 29, 2011 8:14 am

Syrena

Syrena
Admin

Mij best, degene die de mooiste plaatjes vind wint en krijgt een 'speciale' rang. Very Happy

Veel succes.

https://mermaids.actieforum.com

3Nieuwe plaatjes voor de gebieden Empty Re: Nieuwe plaatjes voor de gebieden wo jun 29, 2011 8:45 am

Tamara

Tamara

Oké leuk, Smile

Ik heb er al twee:
Nieuwe plaatjes voor de gebieden 516oh1
Nieuwe plaatjes voor de gebieden 152032

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum